Ako si vybrať správny monitoring médií


graf1

Záleží nám na tom, aby ste informácie v médiách vyhľadávali jednoducho a efektívne. Aby ste získali len tie, informácie, ktoré sú pre Vás relevantné a aby ste nestrácali čas čítaním informácií pre Vás nepotrebných. A v prípade, že sa rozhodnete monitoring médií zveriť odbornej spoločnosti, aby ste za monitoring neplatili zbytočne veľa. Preto sme pre Vás pripravili 7 tipov, ako si vybrať správny monitoring:

  • Ozrejmite si, aké informácie potrebujete v médiách vyhľadávať. ( Náš tip:  sú to informácie o vlastnej organizácií, konkurentoch, trhu, legislatívnych zmenách a pod. A čo Váš tip?).
  • Pokiaľ informácie, ktoré potrebujete vyhľadávať, sa budú často meniť (denne, týždenne), odporúčame Vám Online monitoring médií. ( Náš tip:  Pri Online monitoringu ste pánom vyhľadávania. Sami určíte, aké informácie budete hľadať, kedy ich budete hľadať a v ktorých médiách. V spolupráci s nami získate nástroj, v ktorom bude vyhľadávať jednoducho, rýchlo a efektívne.)
  • Pokiaľ informácie, ktoré potrebujete vyhľadávať, sa budú meniť   len sporadicky, odporúčame Vám Offline monitoring médií. ( Náš tip: Pri tejto službe Vám dodávateľ monitoringu médií bude dodávať správy na kľúčové slová, ktoré ste si zvolili, ušetríte čas na vyhľadávanie a získate relevantné informácie. V prípade spolupráce s nami Vám radi pomôžeme s návrhom kľúčových slov a tém pre monitoring médií, tak aby ste získali len relevantné správy zoradené podľa dôležitosti pre Vás.)
  • Ak potrebujete získať rýchly a jasný prehľad o určitom odvetví, odporúčame Vám sektorový prehľad - Actual report. ( Náš tip:  Actual report Vám ponúkne stručný, ale jasný prehľad o určitom sektore (napr. bankovníctvo, energetika, automobilový priemysel...). Získate tak všetky dôležité informácie o tomto sektore, preštudovanie ktorých Vám zaberie minimum času, ale poskytne maximálnu možnú informačnú hodnotu. Ide o štandardizovaný produkt, často lacnejší ako klasický monitoring médií, ušetríte preto aj Vaše finančné prostriedky.)
  • Ak máte záujem získať zaujímavé obchodné alebo investičné príležitosti, odporúčame Vám naše produkty pre obchodné oddelenia.
  • Chcete vedieť, či sa o Vašej organizácií, Vašich produktoch alebo predstaviteľoch hovorí v internetových blogoch a diskusiách? Chcete mať možnosť reagovať na príspevky diskutujúcich, overiť si či majú správne informácie? Zistite to vďaka službe monitoring blogov a monitoring internetových diskusií.
  • Ak si zvolíte stratégiu komunikácie s verejnosťou prostredníctvom médií, alebo by ste radi vyhodnotili efektivitu práce Vašej PR agentúry, odporúčame Mediálnu analýzu. Mediállna analýza Vám odpovie na otázky, či daná stratégia bola zvolená správne, prináša pozitívne výsledky a želanú publicitu.

 

Pokiaľ si stále nie ste istí, ktorý produkt je pre Vás vhodný, ponúkame Vám zdarma otestovanie všetkých našich produktov.