Ako Vám pomôžeme?

Alerty

Čo sú alerty

Alerty sú ideálnym nástrojom na rýchle upozornenie na udalosť, ktorú by ste inak mohli prehliadnuť. Vďaka tomu sú skvelým nástrojom na krízovú komunikáciu alebo priamo na prevenciu potenciálnej krízy – Alerty vám doručia dôležitú správu v správny čas. 

Ako založiť alert

Na karte Alerty kliknite na tlačidlo + „Nastaviť nový Alert“ v pravom hornom rohu. Môžete začať pomocou jednoduchého a pokročilého sprievodcu – my si vyberieme pokročilého, aby sme vám ukázali všetky možnosti nastavenia. Po výbere sa dostanete do jednoduchého sprievodcu, ktorý vám pomôže s nastavením a vysvetlí, ako upozornenia fungujú. 

Alert si pomenujte. V našom prípade ho nazveme „Energetika – konkurencia“, pretože chceme dostávať upozornenia, keď dôjde k neočakávanému nárastu správ o rôznych energetických spoločnostiach.  

Skôr ako budeme pokračovať, všimnite si aj údaj Stav – ponechajme ho „Active immediately after creation“ (Aktívne ihneď po vytvorení), vďaka tomu sa Alert spustí ihneď po uložení. Prejdime teda na ďalšiu stránku kliknutím na tlačidlo Pokračovať.  

Na stránke Aká správa ma zaujíma? nastavíme podmienky, ktoré určujú, akú správu má systém nájsť (systém upozornení nastavíme na ďalšej stránke). Nastavíme teda entitu ČEZ, Pražská energetika a Gazprom v kombinácii s odvetvím energetiky. Ak chceme, môžeme filtrovanie spresniť ďalšími podmienkami, ako je typ média, autor správy alebo jej sentiment. 

Po kliknutí na tlačidlo Pokračovať sa dostaneme na stránku, kde nastavíme formu upozornenia: Môžeme byť upozorňovaní na nové správy Ihneď alebo Denne, prípadne si môžeme vybrať, či chceme byť upozorňovaní na neobvyklý nárast správ, ak je prekročený medián.

Ako posledný bod nastavíme formu prijímania oznámenia – môžeme nastaviť ľubovoľné e-mailové adresy alebo si nechať posielať oznámenie prostredníctvom SMS. V našom prípade vyberieme možnosť E-mail a upozornenia prostredníctvom mobilnej aplikácie (viac informácií o aplikácii nájdete tu). 

 

Klikneme na tlačidlo „Vytvoriť Alert“ a máme hotovo a odteraz nás pravidlo bude upozorňovať, ak dôjde k náhlemu nárastu počtu správ, ktoré zodpovedajú našim podmienkam. Alerty je následne možné spravovať (vrátane zobrazenia správ, ktoré vyhovujú podmienkam) prostredníctvom karty Správa. 

Poďme na to!