Ako Vám pomôžeme?

Prišli ste do aplikácie NewtonOne Novej Generácie po prvýkrát a neviete si rady s jej používaním? Používali ste staršiu verziu aplikácie a teraz hľadáte Vaše obľúbené funkcie? Toto je téma presne pre Vás.

Kde nájdem "Archív" a "Monitoring"?

Archív a Monitoring je rozlíšený tlačidlami. Pokiaľ chcete vyhľadávať vo svojich monitorovaných témach, stačí vyfiltrovať ľubovoľnú tému, alebo pridať ďalšie kľúčové slová:  

Ďalej môžete vyhľadávať priamo v sledovaných témach, štítkoch či Entitách (viac tu).

Na druhej strane, ak chcete vyhľadávať v archíve, stačí zakliknúť príslušný button. Viac sa dozviete tu. 

V exporte chýbajú šablóny, ktoré som predtým používal. Kde sú?

V súčasnosti je v aplikácii NewtonOne NG k dispozícii päť prednastavených šablón exportu. Šablóny môžete ľubovoľne upravovať a ukladať ako svoje vlastné (ako ste zvyknutí z pôvodnej generácie aplikácie). Šablóny majú vždy špecifický dizajn, ktorý sa v súčasnosti nedá upravovať. 

 

Ak potrebujete previesť niektorý zo štýlov šablóny z pôvodnej generácie (ktorú ste používali) na novú, kontaktujte nás na adrese podpora@slovakia-online.sk. 

Po každom načítaní aplikácie musím znova nastaviť obdobie. Dá sa to nejako uložiť?

Najskôr kliknite v pravom hornom rohu na ikonku so svojimi iniciálmi a potom kliknite na Nastavenie účtu. V nastaveniach vyberte z ľavého panelu Časový filter a vyberte požadované hodnoty (napríklad „Posledných 48 hodín“, čo sa obdobia týka). Tento čas sa prejaví po každom načítaní aplikácie. 

Upozornenie: Ak pristupujete k aplikácii zo záložky prehliadača, uistite sa, že v adrese aplikácie je len https://app.newtonmedia.eu/. Ak riadok adresy obsahuje iné znaky (zvyčajne za lomítkom), odstráňte ich – inak sa časový filter neprejaví.

Kde a ako si uložím vyhľadávaný dotaz?

V pôvodnej generácii ste mali možnosť uložiť si svoje vyhľadávanie ako záložku – uložený dotaz. Tradičné uložené dotazy boli v systéme NewtonOne NG nahradené vytváraním tém. Téma môže nielen plnohodnotne plniť funkciu uloženého dotazu, vďaka širokej škále nastavení a sledovaniu nových správ dokáže oveľa viac. Viac informácií o používaní a vytváraní vlastných tém nájdete v tomto príspevku.

Môžem Vás kontaktovať?

Samozrejme, radi vám pomôžeme! Môžete nás kontaktovať telefonicky (+421 911 233927) či e-mailom (podpora@slovakia-online.sk).

Poďme na to!