Mediahit
Slovakia Online už od roku 1997 analyzuje mediálne prostredie pre svoju klientelu, za čo získala v roku 2008 špeciálne ocenenie z oblasti mediálnych analýz – The AMEC Communication Effectiveness Awards 2008. Cena bola udelená porotou medzinárodnej organizácie AMEC (Asociácia pre meranie a hodnotenie mediálnej komunikácie) na slávnostnom galavečeri v londýnskom hoteli Cumberland, za prítomnosti zástupcov mediálnych, PR a komunikačných agentúr z celého sveta za projekt MEDIAHIT.
V dnešnej dobe využívajú analytici Slovakia Online pokročilé umelé inteligencie, ktoré sú tiež k dispozícii pre klientov a PR agentúry, ktoré majú k dispozícii pokročilé analytické nástroje, ako napríklad platformu N1NG s rôznymi analytickými funkciami – ako napríklad entity (nástroj na vyhľadávanie osôb, firiem, produktov v súvislosti so zadefinovanou témou), dashboard (možnosť vizualizovať dáta), udalosti (rýchly súhrn správ na jeden klik), alerty, push notifikácie…



Top analytici za mesiac október
Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v októbri najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne



Top analytici za mesiac september
Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v septembri najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne






Top analytici za mesiac jún
Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v júni najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne


Slováci na leto vo veľkom balia kufre
Leto je v plnom prúde a spolu s ním aj dovolenková sezóna. Z prieskumu agentúry Go4insight vyplýva, že letnú dovolenku tento rok plánuje približne 70 percent Slovákov. Najčastejšou destináciou je






Top analytici za mesiac máj
Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v máji najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne


NewtonOne novej generácie má mobilnú aplikáciu!
Pripravili sme pre vás novú mobilnú aplikáciu NewtonOne novej generácie. Aplikácia ponúka rovnaké funkcie a možnosti ako desktopová verzia. To znamená, že používatelia môžu využívať všetky






Top analytici za mesiac apríl
Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v apríli najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne






Top analytici za mesiac marec
Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v marci najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne


ESG: udržateľné a zodpovedné podnikanie v médiách prezentujú hlavne banky, finančné a audítorské spoločnosti a maloobchod
Spoločensky zodpovedné a udržateľné podnikanie sa stáva čoraz výraznejším trendom v svetovej ekonomike a zároveň neoddeliteľnou súčasťou PR aktivít jednotlivých firiem a spoločností. To sa odrazilo aj na rastúcom záujme






Top analytici za mesiac február
Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa vo februári najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa


Najväčšími rečníkmi minuloročných politických diskusií boli Milan Krajniak a Robert Fico
Dôležitou súčasťou v politických diskusiách je moderátor. Jeho úlohou je okrem moderovania a vedenia diskusie zabezpečiť to, aby všetky zúčastnené strany dostali porovnateľný priestor na prehovor.


U. S. Steel Košice, Duslo Šaľa, Železiarne Podbrezová: Zisky a dotácie pre energeticky náročné podniky očami médií a internetových diskusií
Vysoké ceny energií, ohrozenie slovenskej výroby či dotácie pre domácnosti, malé i veľké podniky – to všetko sú témy, ktoré v médiách rezonujú už niekoľko mesiacov. V súvislosti s dotáciami