Mediahit
Slovakia Online už od roku 1997 analyzuje mediálne prostredie pre svoju klientelu, za čo získala v roku 2008 špeciálne ocenenie z oblasti mediálnych analýz – The AMEC Communication Effectiveness Awards 2008. Cena bola udelená porotou medzinárodnej organizácie AMEC (Asociácia pre meranie a hodnotenie mediálnej komunikácie) na slávnostnom galavečeri v londýnskom hoteli Cumberland, za prítomnosti zástupcov mediálnych, PR a komunikačných agentúr z celého sveta za projekt MEDIAHIT.
V dnešnej dobe využívajú analytici Slovakia Online pokročilé umelé inteligencie, ktoré sú tiež k dispozícii pre klientov a PR agentúry, ktoré majú k dispozícii pokročilé analytické nástroje, ako napríklad platformu N1NG s rôznymi analytickými funkciami – ako napríklad entity (nástroj na vyhľadávanie osôb, firiem, produktov v súvislosti so zadefinovanou témou), dashboard (možnosť vizualizovať dáta), udalosti (rýchly súhrn správ na jeden klik), alerty, push notifikácie…


Pellegrini bol hosťom v diskusných reláciách v minulom roku najčastejšie
Rok 2022 bol turbulentný nie len v spoločnosti, ale aj v politike. Medzi vládnucimi stranami dochádzalo k viacerým nezhodám a sporom, ktoré vyústili do niekoľkých medzistraníckych prestupov, k odchodu koaličného






Top analytici za mesiac január
Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v januári najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne


Výročie vzniku SR: Ako sa oslavovalo pred dvadsiatimi rokmi a v súčasnosti?
V nedeľu 1. 1. 2023 sme si pripomínali 30. výročie vzniku Slovenskej republiky. Pri tejto príležitosti sme porovnali medializáciu prvých 10 dní v roku 2003 a v roku 2023. Cieľom tejto analýzy bolo


MS v Katare s historicky najhorším mediálnym renomé
Nedávno skončené futbalové majstrovstvá sveta v Katare dostali zo strany väčšiny slovenských médií prívlastok – kontroverzné. Šampionát sa stal terčom kritiky prakticky od momentu jeho pridelenia






Top analytici za mesiac december
Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v decembri najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne






Top analytici za mesiac november
Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v novembri najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne






Top analytici za mesiac október
Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v októbri najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne venujú. Sledovali sme segmenty


Mediálny obraz kandidátov na županov a ich biznisy
S voľbami sa neodmysliteľne spája aj predvolebná kampaň, ktorá sa odohráva nielen v uliciach, ale aj v médiách a na sociálnych sieťach. Okrem prezentovania svojej osoby, vízie a programu


Župné voľby 2022: Na Facebooku je najaktívnejší Rastislav Trnka
Najaktívnejšími kandidátmi na županov podľa straníctva sú členovia strany Aliancia, konkrétne József Berényi a Tibor Csenger. Priemerne na svojich stránkach zverejnili 18 príspevkov za týždeň. Druhí


Župné voľby 2022: Na Facebooku sa darí najmä kandidátom opozičných strán
Kandidáti na županov a županky zintenzívnili svoju komunikáciu na sociálnej sieti Facebook aj v uplynulom týždni. Spolu zverejnili o 12 % príspevkov viac než minulý týždeň. Používanie videí sa


Newton Media uvádza novú generáciu webovej platformy NewtonOne
NEWTON Media, najväčší stredoeurópsky poskytovateľ služieb mediálneho monitoringu, uvádza na trh modernizovanú verziu platformy NewtonOne. Užívateľom prináša nielen rýchlejšiu a efektívnejšiu prácu s mediálnymi dátami, ale tiež






Top analytici za mesiac september
Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v septembri najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne venujú. Sledovali sme