Mediahit

Slovakia Online už od roku 1997 analyzuje mediálne prostredie pre svoju klientelu, za čo získala v roku 2008 špeciálne ocenenie z oblasti mediálnych analýz – The AMEC Communication Effectiveness Awards 2008. Cena bola udelená porotou medzinárodnej organizácie AMEC (Asociácia pre meranie a hodnotenie mediálnej komunikácie) na slávnostnom galavečeri v londýnskom hoteli Cumberland, za prítomnosti zástupcov mediálnych, PR a komunikačných agentúr z celého sveta za projekt MEDIAHIT.

V dnešnej dobe využívajú analytici Slovakia Online pokročilé umelé inteligencie, ktoré sú tiež k dispozícii pre klientov a PR agentúry, ktoré majú k dispozícii pokročilé analytické nástroje, ako napríklad platformu N1NG s rôznymi analytickými funkciami – ako napríklad entity (nástroj na vyhľadávanie osôb, firiem, produktov v súvislosti so zadefinovanou témou), dashboard (možnosť vizualizovať dáta), udalosti (rýchly súhrn správ na jeden klik), alerty, push notifikácie… 

Infografiky

Top analytici za mesiac apríl

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v apríli najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac marec

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v marci najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac február

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa vo februári najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa

Infografiky

Top analytici za mesiac január

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v januári najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac december

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v decembri najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Poďme na to!