Na Slovensku alebo v zahraničí? Takto strávia dovolenku Slováci

Aj tento rok sme sa rozhodli pozrieť na to, kde sa Slováci rozhodli stráviť dovolenku. Počas sledovaného obdobia od 17. 04. 2024 do 17. 07. 2024 sme sledovali komentáre a rôzne príspevky na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, TikTok, Twitter a Reddit 

Podľa prieskumu, ktorý vypracovala agentúra Go4Insight, sú hlavným trendom tohto leta pláže južnej Európy a prímorské oblasti Stredozemného mora. Dáta, ktoré sme získali na sociálnych sieťach tento trend potvrdili. Ľudia najčastejšie komentovali, že dovolenku budú tráviť v krajinách nachádzajúcich sa v spomínanej oblasti (60 %) alebo inde pri mori (19 %). Taktiež treba dodať, že väčšina Slovákov v komentároch uvádzala, že dovolenkovať sa chystá do zahraničia (64 %).

Údaje získané na sociálnych platformách tiež preukázali, že niektorí Slováci plánujú ostať na Slovensku a dovolenku stráviť aktívnym oddychom v horách na turistike alebo inde vprírode, čo opäť preukázal už spomínaný prieskum, kde sa uvádza, že na Slovensku plánuje stráviť svoju letnú dovolenku 33% obyvateľov Slovenska. Z dát získaných na sociálnych sieťach vyplýva, že na Slovensku sa chystá dovolenkovať 36 % z  komentujúcich Slovákov.  

Čítajte tiež

Infografiky

Top analytici za mesiac august

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v auguste najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac júl

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v júli najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac jún

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v júni najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac máj

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v máji najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Poďme na to!