Ako Vám pomôžeme?

Pravidlá

Čo sú pravidlá

Pravidlá slúžia ako automatizačná funkcia na rozdelenie rutinných postupov. Vďaka nastaveným pravidlám sa môžete venovať podrobnej analýze vďaka času, ktorý ušetríte tým, že budete prechádzať jednu správu po druhej, určovať jej relevantnosť a    následne ju zaradíte pod určitú značku. 

Ako založiť pravidlo

Na karte Pravidlá kliknite na tlačidlo + Vytvoriť nové pravidlo v pravom hornom rohu. Tým sa dostanete k jednoduchému sprievodcovi, ktorý vám pomôže s nastavením a vysvetlí, ako Pravidlá fungujú.  

Svoje pravidlo pomenujte. V našom prípade ho nazveme „Bratislava – Štítok“, pretože budeme vytvárať pravidlo, ktoré bude automaticky zaraďovať všetky správy, v ktorých sa spomína Bratislava, pod štítok „Export“. Tento štítok sa vždy vytvorí automaticky.  

Skôr ako budeme pokračovať, všimnite si aj údaj Status (Stav) – ponecháme „Active immediately after creation“ (Aktívne ihneď po vytvorení), vďaka tomu sa pravidlo spustí ihneď po uložení pravidla. Prejdime na ďalšiu stránku kliknutím na tlačidlo Pokračovať

Na stránke Aká správa ma zaujíma? nastavíme podmienky, ktoré určujú, akú správu má systém nájsť (čo sa s ňou stane, určíme na ďalšej stránke). Nastavíme teda entitu Bratislava. Ak chceme, môžeme filtrovanie spresniť ďalšími podmienkami, ako je typ média, autor správy alebo sentiment správy.

Kliknutím na tlačidlo Pokračovať sa dostaneme na stránku, kde nastavíme, čo sa stane, keď systém nájde správu, ktorá zodpovedá tejto špecifikácii. V našom prípade stačí kliknúť na štítok „Exportovať“ (vedľa poľa „Priradiť k štítku“).

Ako posledný bod vyberieme, či chceme pravidlo použiť len na nové správy, alebo aj spätne. Vyberieme prvý bod, pretože nás zaujímajú len správy, ktoré do aplikácie prídu odteraz. Klikneme na Vytvoriť pravidlo a sme hotoví. Pravidlo bude odteraz automaticky zahŕňať správy, pokiaľ sa nerozhodnete ho zastaviť v okne Správa pravidiel. 

Poďme na to!