Top analytici za mesiac február

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa vo februári najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne venujú. Sledovali sme segmenty ako politológia, bezpečnosť, ekonómia, financie a sociológia. Z každého segmentu sme vybrali jedného analytika, ktorý mal v médiách najviac výstupov.

Z analytikov v oblasti bezpečnosti dostal tento mesiac najväčší priestor Radovan Bránik. Vyjadroval sa najmä k menovaniu Pavla Gašpara do funkcie riaditeľa SIS. Do tejto problematiky sa zapojil aj politológ Radoslav Štefančík, ktorý sa okrem toho vyjadroval aj k novele Trestného zákona či kampaniam politikov v období pred prezidentskými voľbami. Mapovanie vývoja cien pohonných látok, vplyv geopolitického napätia na trhu či rast slovenskej ekonomiky boli témami výstupov finančného analytika J&T Banky Stanislava PánisaAnalytik Inštitútu INESS Martin Vlachynský komentoval rast HDP v Rusku, zdražovanie stomatologických zákrokov a vplyv vojny na Ukrajine na ceny plynu. Sociológ a publicista Fedor Gál sa vyjadroval najmä k nadchádzajúcim prezidentským voľbám a tiež k problematike zrušenia Úradu špeciálnej prokuratúry.

Sledovali sme obdobie od 1.2.2024 do 29.2.2024. Analýza bola spracovaná z mediálneho archívu Slovakia Online. Do analýzy boli zahrnuté všetky printové zdroje, online zdroje, televízie i rozhlas. Za relevantné sa považujú tie príspevky, ktoré obsahujú vyjadrenie analytika, príp. príspevky, ktorých autorom je samotný analytik. Príspevky, v ktorých je meno konkrétneho analytika len spomenuté, sa nepovažujú za relevantné.

Čítajte tiež

Infografiky

Top analytici za mesiac jún

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v júni najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac máj

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v máji najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Poďme na to!