Top analytici za mesiac marec

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v marci najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne venujú. Sledovali sme segmenty ako politológia, bezpečnosť, ekonómia, financie a sociológia. Z každého segmentu sme vybrali jedného analytika, ktorý mal v médiách najviac výstupov.

bezpečnostných analytikov dostal najväčší priestor tento mesiac Radovan Bránik. Hodnotil odovzdanie stíhačiek MiG-29 na Ukrajinu, kauzu previerok ministra vnútra Romana Mikulca či kauzu policajného inštruktora, ktorý pri cvičných streľbách postrelil kadetku. Politické udalosti, predovšetkým spájanie politických subjektov pred blížiacimi voľbami či kandidatúru Martina Klusa za člena Európskeho dvora audítorov najviac komentoval politológ Tomáš Koziak. Rastúce ceny potravín aj pokles nezamestnanosti boli témami výstupov ekonomického analytika UniCredit Bank Ľubomíra KoršňákaAnalytik OVB Allfinanz Marián Búlik komentoval krach bánk v USA, rast úročenia hypoték či III. pilier. Sociológ Martin Halás hovoril o rozdieloch v platoch medzi mužmi a ženami či o príjmovej chudobe seniorov a ZŤP.

Sledovali sme obdobie od 1. 3. 2023 do 31. 3. 2023. Analýza bola spracovaná z mediálneho archívu Newton Media. Do analýzy boli zahrnuté všetky printové zdroje, online zdroje, televízie i rozhlas. Za relevantné sa považujú tie príspevky, ktoré obsahujú vyjadrenie analytika, príp. príspevky, ktorých autorom je samotný analytik. Príspevky, v ktorých je meno konkrétneho analytika len spomenuté, sa nepovažujú za relevantné.

Čítajte tiež

Infografiky

Top analytici za mesiac apríl

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v apríli najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac marec

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v marci najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Poďme na to!