Pohoda, Grape či Uprising? Festivalové leto v médiách

Letná festivalová sezóna je v plnom prúde, pozreli sme sa teda na to, akej medializácii sa tešia štyri z najväčších hudobných festivalov na Slovensku.

Najväčšej publicite sa za posledných 5 rokov teší Pohoda festival. Médiá Pohode venujú 5-násobne vyššiu pozornosť ako festivalu Grape či 15-násobne vyššiu než festivalom Hip Hop ŽijeUprising. Od roku 2019 do konca roka 2023 tak Pohoda získala medializáciu v hodnote viac ako 18 mil. eur a osloviť mohla svojou medializáciou v tradičných médiách až viac ako 7 mil. obyvateľov kumulovane. A ako dopadli ďalšie festivaly? Dozviete sa v našej infografike.

Sledovali sme obdobie od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2023. Analýza bola spracovaná z mediálneho archívu Slovakia Online. Analyzovali sme výstupy z printov, webov, TV a rádií. 

Čítajte tiež

Infografiky

Top analytici za mesiac október

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v októbri najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac september

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v septembri najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac august

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v auguste najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Infografiky

Top analytici za mesiac júl

Pozreli sme sa na to, ktorí slovenskí analytici sa v júli najčastejšie vyjadrovali v médiách. Tieto osobnosti sme rozdelili do piatich kategórií podľa segmentov, ktorým sa odborne

Poďme na to!