Nástroj NEWTON Speech Analytics (NSA) od spoločnosti NEWTON Technologies získal prvé miesto v súťaži Czech Contact Center Award####. Riešenie vytvorené na rozpoznávanie hlasu a prevodu do textu zasadené špeciálne do prostredia call centra Conectart, bolo ocenené ako najlepšie v kategórii Outbound ročníka na konferencii Call centra, ktorá sa konala 22. novembra 2017 v Prahe.
Víťazný projekt NSA výrazne uľahčuje a zrýchľuje prácu kontrolných pracovníkov call centra Conectart. Vďaka doslovnému prepisu a automatickej identifikácii tém a fráz môžu kontrolní pracovníci venovať pozornosť kľúčovým pasážam a môžu tak rýchlejšie ohodnotiť kvalitu hovoru. Riešenie zvládne prepísať a analyzovať nahrávku počas niekoľkých minút a funguje nielen pre češtinu, ale aj slovenčinu, poľštinu a ďalšie slovanské jazyky.
NEWTON Technologies, a.s. je česká spoločnosť, ktorá sa už 10 rokov špecializuje na riešenia využívajúce automatické rozpoznávanie reči a ďalšie hlasové technológie so zameraním na slovanské jazyky. In-house technológia je vyvíjaná spoločne s Technickou univerzitou v Liberci. Na základe spolupráce so sesterskou firmou NEWTON Media, spol. s.r.o. dochádza k pravidelnému upgradu slovníkov v programe.
NEWTON Speech Analytics je riešenie pre call centrá umožňujúce pomocou STT technológie prevod audio nahrávok do textovej podoby. Pomocou webového portálu sú výsledky prepisov demonštrované spoločne s vyhľadávanými kľúčovými slovami a ďalšími analýzami. Užívateľ má možnosť full textového vyhľadávania v prepisoch hovorov, možnosť kontroly nájdených preddefinovaných otázok, ďalej môže nahrávky hodnotiť, či sledovať analýzy nad týmito dátami.